مرکز فروش مستقیم انواع ماکارونی به سراسر کشور

توزیع انواع ماکارونی عمده توسط شرکت ها و مراکز فروش مستقیم ماکارونی موجب کاهش قیمت تمام شده و از این طریق خریداران عمده ماکارونی رشته ای و فرمی می توانند ماکارونی را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کنند. به این ترتیب انواع ماکارونی به صورت عمده و یا فله ای با ارزان ترین قیمت در سراسر کشور عرضه می شود.

فروش مستقیم انواع ماکارونی

شرکت های تولیدکننده ماکارونی در کشور

شرکت های تولیدی ماکارونی انواع ماکارونی فرمی و اسپاگتی را با استفاده از گندم دوروم و آرد سمولینا و در بسته بندی های متنوع تولید و ارائه می کنند. کشور ایران یکی از برترین کشورهای تولید کننده ماکارونی در جهان می باشد و کارخانه های تولید ماکارونی در سراسر کشور از جمله در شهرهای تهران، کرج، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان، با استفاده از به روزترین فناوری ها و خطوط تولید ماکارونی، انواع ماکارونی را با بهترین کیفیت تولید و با قیمت های مناسب در بازارهای بین المللی ارائه می کنند.

شرکت تولید کننده ماکارونی رشته ای

برخی از شرکت های تولید ماکارونی در کشور عبارتند از:

  • کارخانه ماکارونی زر ماکارون
  • شرکت ماکارونی تک
  • شرکت ماکارونی سمیرا
  • شرکت ماکارونی انسی
  • شرکت ماکارونی جهان

همان طور که می دانید همواره میزان قابل توجهی ماکارونی و پاستا از ایران به نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، روسیه و غیره صادر می شوند.

خرید ماکارونی رشته ای عمده

تولید کنندگان برتر ماکارونی در جهان

کشور ایتالیا به عنوان خواستگاه اصلی انواع پاستا و ماکارونی در جهان شناخته می شود و در حال حاضر نیز انواع ماکارونی ایتالیایی ، پرطرفدارترین نوع ماکارونی در جهان هستند. همچنین کشورهای ترکیه، چین، آمریکا، بلژیک و آلمان نیز نیز سهم قابل توجهی از تولید و صادرات ماکارونی در جهان را به خود اختصاص داده اند.
همان گونه که قبلا هم اشاره کردیم کشور ایران نیز با توجه کیفیت و قیمت  و نیز بسته بندی مناسب ماکارونی ها، به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان و صادرکنندگان ماکارونی در بازارهای بین المللی می باشد.

تولید کنندگان برتر ماکارونی جهان

مرکز پخش و فروش مستقیم ماکارونی به سراسر کشور

قیمت خرید و فروش ماکارونی با توجه پارامترهایی مانند وزن و نوع بسته بندی، مواد اولیه مورد استفاده و کیفیت برندهای مختلف ماکارونی تعیین می گردد. روش های خرید عمده ماکارونی شامل مراجعه به نمایندگی های و مراکز پخش عمده ماکارونی در شهرهای مختلف کشور می شوند.
اما برخی از شرکت های عرضه مستقیم ماکارونی، ماکارونی را پایین ترین قیمت ممکن به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه به سراسر کشور ارسال می کنند و به این ترتیب می توان در کوتاه ترین زمان ممکن، انواع ماکارونی را بهترین و مناسب ترین قیمت ممکن خریداری نمود.

مرکز پخش انواع ماکارونی به سراسر کشور

فروش آنلاین انواع ماکارونی عمده

امروزه با توجه به گسترش اینترنت، امکان خرید ماکارونی از طریق سایت های فروشگاهی وجود دارد که می تواند موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها گردد.
برای این منظور می بایست پس از جستجو در اینترنت از شرکت های معتبر استعلام قیمت گرفته و پس از تماس با کارشناسان فروش آن شرکت، سفارش خود را ثبت نمود.

فروش آنلاین انواع ماکارونی عمده

شناخته شده ترین نوع ماکارونی در ایران همان ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی می باشد. اما مدل های متنوع ماکارونی فرمی نیز در بازار ارائه می شوند که می تواند موجب ایجاد تنوع در سبد غذایی خانوار شده و سلیقه های مختلف مردم را پوشش دهد. برخی از انواع ماکارونی ها عبارتند از:

[tie_list type=”starlist”]

  • ماکارونی رشته ای
  • ماکارونی فرمی صدفی
  • ماکارونی شکل دار پروانه ای
  • ماکارونی لوله ای
  • ماکارونی عصایی
  • ماکارونی فرمی پیچی (مته ای)
  • ماکارونی فرمی بریده
  • ماکارونی فیدلی
  • ماکارونی بوگاتینی
  • ماکارون شلز و پنه

[/tie_list]

قیمت انواع ماکارونی فرمی عمده

نحوه خرید ارزان ترین ماکارونی در سراسر ایران

در صورتی که شما نیز قصد خرید عمده ماکارونی را بهترین قیمت را دارید می توانید جهت استعلام قیمت روز انواع ماکارونی رشته ای و فرمی برای فروش در بازار داخلی و نیز صادراتی با ما تماس گرفته و ماکارونی مورد نظر خود را به صورت عمده و یا فله ای با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری نمایید. پس از ثبت سفارش ماکارونی در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می گردند.

تماس با ما