خرید عمده انواع ماکارونی با ارزان ترین قیمت

خرید عمده انواع ماکارونی از طریق شرکت های عرضه عمده ماکارونی و نمایندگی های فروش اسپاگتی در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. مراکز فروش مستقیم ماکارونی و پاستا، انواع ماکارونی را با ارزان ترین قیمت در بازارهای خرید و فروش ماکارونی، توزیع می کنند.

خرید عمده انواع ماکارونی

کارخانجات تولید انواع ماکارونی

کارخانجات تولید ماکارونی رشته ای در شهرهای مختلف کشور وجود دارند و انواع ماکارونی و پاستا را با استفاده از دستگاه های پیشرفته خط تولید ماکارونی، تولید و ارائه می کنند.

ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی به عنوان قدیمی ترین و پرمصرف ترین نوع ماکارونی با قطرهای مختلف 1.2، 1.4، 1.5، 1.7 و غیره تولید می گردد که هر کدام از آن ها کاربردهای خاص خود را دارند و در هر منطقه از جهان مدل های خاصی از ماکارونی مصرف می شود.
سپس ماکارونی ها در بسته بندی های 400، 500، 600 و 700 گرمی بسته بندی شده و در بازار عرضه می شود یا برای صادرات به کشورهای مختلف ارسال می گردد.

کارخانجات تولید انواع ماکارونی

همان طور که می دانید امکان تولید ماکارونی در منزل نیز توسط دستگاه های کوچک ساخت ماکارونی تحت عنوان ماکارونی ساز خانگی وجود دارد.

همچنین انواع مدل های مختلف ماکارونی فرمی شکل دار توسط شرکت های تولیدی ماکارونی ارائه می گردند که به عنوان نمونه می توان به انواع ماکارونی صدفی، پاستا حلزونی، ماکارونی پیچی، ماکارونی فرمی بریده و غیره اشاره نمود.

مراکز توزیع و فروش انواع ماکارونی در کشور

شرکت های تولید کننده ماکارونی، محصولات خود را از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش مویرگی در سراسر کشور به صورت عمده به فروش می رسانند و سپس ماکارونی توسط سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

به عنوان نمونه تعدادی از شرکت های تولیدی ماکارونی در کشور شامل شرکت زر ماکارون، ماکارونی مانا، ماکارونی تک و شرکت ماکارونی سمیرا می باشند.

مراکز توزیع و فروش انواع ماکارونی در کشور

برخی شرکت های عرضه مستقیم ماکارونی نیز وجود دارند که انواع ماکارونی فرمی و اسپاگتی با ارزان ترین قیمت پخش می کنند.
همچنین در برخی از موارد می توان ماکارونی را به صورت فله ای خریداری کرد. خرید ماکارونی فله ای در حجم های بالا و برای موارد خاص امکان پذیر است که با توجه به عدم نیاز به بسته بندی موجب کاهش قیمت تمام شده ماکارونی و صرفه اقتصادی و نیز افزایش سرعت تولید و زمان تحویل ماکارونی می گردد.

عرضه مستقیم ماکارونی فله ای

قیمت ماکارونی رشته ای عمده

قیمت عمده خرید و فروش ماکارونی با توجه به عوامل مختلفی مشخص می گردد. در ابتدا باید وزن بسته بندی ماکارونی مشخص گردد، ماکارونی رشته ای معمولا در وزن های بسته بندی 500 یا 700 گرمی ارائه می شود. نوع برند ماکارونی و درصد آرد سمولینای مورد استفاده در تهیه ماکارونی نیز در قیمت آن نیز تاثیرگذار می باشد.

قیمت ماکارونی رشته ای عمده

شرکت های اینترنتی فروش عمده ماکارونی می توانند به روزترین لیست قیمت ماکارونی را در اختیار شما قرار دهند تا از آخرین تغییرات قیمت ماکارونی و نیز وضعیت بازار ماکارونی در کشور اطلاع پیدا کنید.

همچنین جهت خرید ماکارانی برای صادرات می توانید در هنگام استعلام قیمت، لیست قیمت ماکارونی صادراتی را از شرکت مورد نظر دریافت کنید که معمولا به صورت قیمت درب کارخانه یا قیمت برای تحویل در مزر ارائه می شوند.

خرید عمده انواع ماکارونی رشته ای

خرید عمده انواع ماکارونی در بسته بندی های متنوع

امروزه شرکت های مختلف تولید ماکارونی، انواع ماکارونی را با برندهای متنوع در بازار عرضه می کنند.
جهت خرید عمده ماکارونی رشته ای با پایین ترین قیمت، تنها کافی است با یکی از شرکت های فروش مستقیم ماکارونی تماس گرفته و پس از استعلام قیمت و دریافت نمونه، سفارش خود را ثبت نمایید. سپس ماکارونی ها در اسرع وقت به سراسر نقاط کشور ارسال می گردند.
همچنین جهت خرید انواع ورمیشل و ماکارونی صادراتی می توانید سفارش خود را اعلام نمایید و محصولات مورد نظر خود را پس از تولید در مرز برای صادرات به کشورهای مختلف تحویل بگیرید.

تماس با ما