مرکز پخش انواع ماکارونی به صورت فله ای

امکان پخش انواع مدل های ماکارونی به صورت فله ای نیز وجود دارد. در برخی از مواقع که مصرف ماکارونی بالا بوده و خریدار ماکارونی با حجم بالا را خریداری می کند، ماکارونی ها به صورت فله ای ارائه می گردند که خرید و فروش ماکارونی فله ای معایب و مزایای خاص خود را دارد.

فروش انواع ماکارونی فله

انواع ماکارونی

همان طور که می دانید ماکارونی از خانواده پاستاها بوده که ماده اصلی آن از آرد سمولینا می باشد. امروزه ماکارونی ها در مدل های متنوع توسط تولیدکنندگان به بازار ارائه می گردند ولی متدوال ترین نوع ماکارونی، ماکارونی های رشته ای یا اسپاگتی هستند. همچنین ماکارونی ها در انواع برندهای ایرانی و وارداتی موجود می باشند.
چند نمونه از انواع ماکارونی های موجود در بازار عبارتند از:

نحوه خرید انواع ماکارونی فله ای

معایب و مزایای ماکارونی فله ای

برخی از افراد استفاده از ماکارونی فله ای را از نظر بهداشتی دچار مشکل می دانند و آن ها را توصیه نمی کنند. اما برای رستوران ها، هتل ها و مواردی که استفاده زیادی از ماکارونی دارند و خریداران عمده ماکارونی، خرید ماکارونی به صورت فله ای آسان تر بوده و موجب کاهش هزینه ها نیز می گردد. ارائه ماکارونی به صورت فله ای موجب از بین رفتن هزینه های مربوط به بسته بندی ها شده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف پلاستیک و عدم آسیب به محیط زیست، قیمت تمام شده را تا حد زیادی کاهش می دهد که این مسئله هم به نفع فروشندگان و هم مصرف کنندگان نهایی می باشد.

معایب و مزایای ماکارونی فله ای

مراکز پخش ماکارونی فله ای در کشور

فروش ماکارونی فله ای توسط برخی از کارخانه های تولید کننده ماکارونی صورت می گیرد. معمولا در مواقعی که حجم خرید بیش از 10 تن باشد ماکارونی به صورت فله ای و در کیسه های 25 کیلویی ارائه می شود. بزرگترین تولیدکنندگان ماکارونی کشور در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و تبریز قرار دارند. جهت خرید عمده ماکارونی می توان به دفاتر فروش کارخانه ها مراجعه کرده و یا با استفاه از فروشگاه های اینترنتی معتبر نسبت به خرید ماکارونی اقدام کرد.

مرکز پخش ماکارونی فله ای

فروش و پخش فله انواع ماکارونی

انواع ماکارونی های فله ای با پایین ترین قیمت و با کیفیت مطلوب توسط شرکت ما به فروش می رسند و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می گردند. جهت خرید انواع ماکارونی به صورت عمده و یا فله ای می توانید با ما تماس گرفته و محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

تماس با ما