کارخانه تولید ماکارونی فرمی و اسپاگتی صادراتی

کارخانه تولید ماکارونی فرمی و اسپاگتی صادراتی در ایران، انواع ماکارونی فرمی، ماکارونی رشته ای اسپاگتی و ورمیشل را با قیمت و کیفیت مناسب تولید و به نقاط مختلف جهان با بهترین حالت ارسال کرده و عرضه می کند.

تولید و عرضه ماکارونی فرمی و اسپاگتی صادراتی

تولید انواع ماکارونی فرمی صادراتی

همان طور که می دانید به مرور روش های تولید ماکارونی و اشکال آن از حالت ساده خود تغییر کرده و امروزه انواع مدل های ماکارونی با شکل های گوناگون توسط دستگاه های پیشرفته و تولید و عرضه می شوند.
ماکارونی مرغوب و درجه یک با استفاده از آرد سمولینای به دست آمده از گندم دوروم به همراه مواد افزودنی دیگر شامل بتاکاروتن، گلوتن و غیره تولید می گردد.

کشور ایران به عنوان یکی از کشورهای مطرح در زمینه تولید و صادرات ماکارونی در جهان شناخته می شود و با توجه به کیفیت مطلوب و قیمت تمام شده، این ماکارونی ها مورد تقاضای خریداران از نقاط مختلف دنیا می باشند.

برخی از انواع مدل های ماکارونی فرمی صادراتی عبارتند از:

  • ماکارونی فرمی پنه
  • ماکارونی فرمی زانویی
  • ماکارونی فرمی سیم تلفنی
  • ماکارونی فرمی پیچی
  • ماکارونی فرمی پروانه ای

تولید انواع ماکارونی فرمی صادراتی

خرید ماکارونی از کارخانه

به منظور خرید عمده ماکارونی برای صادرات ابتدا نوع و وزن بسته بندی های ماکارانی و نحوه ارسال تا مقصد نهایی مشخص می گردد و سپس در مورد قیمت و شرایط مورد نظر برای ماکارونی صادراتی از نمایندگی های فروش شرکت های تولیدکننده ماکارونی در کشور سوال پرسیده می شود.

حال این سوال پیش می آید مراحل لازم برای خرید ماکارونی صادراتی کدامند؟
پس از استعلام قیمت و مشخص شدن نوع و میزان سفارش و زمان تحویل، پیش فاکتور مورد نظر برای خریدار ارسال می شود.
در این زمان خریدار مبلغ ذکر شده به عنوان پیش پرداخت را واریز می کند تا سفارش نهایی شده و ماکارونی ها آماده بارگیری شوند.
در مرحله آخر و پس از اطمینان از آماده شدن بار ماکارونی ها، مشتری مابقی مبلغ را به شماره حساب اعلام شده و واریز می کند تا تا اجازه خروج بار از کارخانه داده شده و به سمت هرکدام از مرزهای کشور که مشتری درخواست داده است ارسال شده و تحویل خریدار گردد.

خرید ماکارونی صادراتی از کارخانه

قیمت روز ماکارونی اسپاگتی صادراتی

قیمت نهایی ماکارونی صادراتی علاوه بر کیفیت و وزن بسته بندها، با توجه به کیفیت و استحکام سلفون ها و کارتن های مورد استفاده برای ماکارونی ها نیز تعیین می گردد چرا که سالم رسیدن بار تا مقصد نهایی اهمیت بالایی دارد و نباید این موضوع را فراموش کرد.

ماکارونی رشته ای در مناطق مختلف با بسته بندی های مختلف تقاضا دارد و به عنوان مثال ممکن است ماکارونی رشته ای 900 گرمی یا حتی 200 گرمی سفارش داده شود که طبیعتا قیمت نهایی و مدت زمان لازم برای تولید این دو مدل اسپاگتی با یکدیگر متفاوت خواهد بود.
در برخی موارد انواع ماکارونی فرمی به صورت فله ای و مناسب برای صادرات آماده شده و به کشورهای همسایه با قیمت مناسب ارسال و به فروش می رسند.

قیمت روز ماکارونی اسپاگتی صادراتی

فروش و عرضه ماکارونی صادراتی ایرانی

انواع ماکارونی صادراتی می بایست دارای مواردی از جمله تاریخ میلادی، مجوز صادرات، استاندارد و غیره باشند تا برای ترخیص از گمرک دچار مشکل نشوند. در بسیاری از موارد قیمت فروش و عرضه ماکارونی های صادراتی ایرانی به صورت درب کارخانه یا برای تحویل در مرز اعلام شده و به این صورت به فروش می رسند.

امورزه انواع ماکارونی های تولید شده در ایران به کشورهای مختلف دنیا مورد استفاده می باشد و این موضوع را می توان با بررسی آمارهای صادرات ماکارونی و اسپاگتی از ایران مشاهده کرد. پس از خرید این ماکارونی ها در حجم های بالا به منطقه مورد نظر ارسال و توزیع می شوند.

تماس با ما