فروش عمده انواع ماکارونی رشته ای عدل

انواع ماکارونی رشته ای عدل یا همان اسپاگتی در بسته های 700 گرمی تولید و به بازار عرضه می شوند. با قرار گرفتن تعداد 20 بسته از اسپاگتی های 700 گرمی عدل در هر کارتن، این ماکارونی ها به صورت عمده به فروش می رسند.

ماکارونی رشته ای عدل

انواع ماکارونی عدل

ماکارونی های برند عدل در مدل های متنوع و با کیفیت بالا تولید می شوند. این ماکارونی ها دارای انواع ماکارونی رشته ای 500 گرمی، اسپاگتی 700 گرمی و ماکارونی های شکل دار و فرمی می باشند.

فروش انواع ماکارونی عدل

همچنین ماکارونی های عدل در برخی از مواقع به صورت فله ای نیز به فروش می رسند. ماکارونی های فله در مواردی کاربرد دارند که میزان مصرف ماکارونی بسیار بالا می باشد از قبیل رستوران ها و هتل ها که از ماکارونی های فله ای استفاده می کنند. ماکارونی های فله ای عدل دارای مجوز بهداشت بوده و معمولا برای خریدهای بیش از 20 تن مناسب می باشد.

نحوه خرید ماکارونی فله ای

کارخانه تولید ماکارونی عدل

شرکت عدل یکی از برندهای معتبر تولید انواع ماکارونی و ورمیشل در کشور می باشد. کارخانه تولید ماکارونی عدل دارای ماشین آلات پیشرفته بوده و محصولات این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص تولید می شوند. انواع ماکارونی ها از جمله ماکارونی های رشته ای عدل قابلیت صادرات به سایر کشورها از جمله کشورهای همسایه نظیر عراق و افغانستان را دارا می باشد.

کارخانه تولید ماکارونی عدل

ارزش غذایی ماکارونی چیست

همان گونه که می دانید ماکارونی سرشار از نشاسته و پروتئین بوده و همچنین حاوی مواد معدنی از قبیل روی و آهن می باشد. یکی از اصلی ترین مزایای ماکارونی، قابلیت هضم آسان آن می باشد.
برخی از مهم ترین مزایای ماکارونی ها عبارتند از:

  • انرژی زایی بالا با توجه به قند و کربوهیدارت موجود در ماکارونی که به صورت تدریجی در بدن افزوده می شود.
  • میزان چربی بسیار کم
  • قابلیت هضم آسان
  • میزان مواد زاید اندک
  • کمک به نشکیل سلول های قرمز خون در بدن
  • سرشار از ویتامین ها
  • موجب سلامت استخوان ها و تقویت عضلات می گردد.

مزایای ماکارونی رشته ای عدل

فروش ماکارونی رشته ای عدل به قیمت عمده

انواع ماکارونی های برند عدل از جمله ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی عدل به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه توسط شرکت ما به فروش می رسند. جهت خرید انواع ماکارونی به صورت عمده و یا فله ای با ارزن ترین قیمت می توانید با ما تماس گرفته و محصولات مورد نظر خود را به آسانی تهیه کنید.

تماس با ما